bana her şey yakışır 1 aralık 2011 full izle

Bana Her Şey Yakışır diyen 5 kadınla yepyeni bir macera başlıyor.
Süre; yalnızca 4 saat.
2. hafta için belirlenen bütçe 750 TL…
Hedef ise haftanın en şık kadını olmak.
Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda önümüzdeki hafta konsepti kırmızı ayakkabıya uygun kombin oluşturmak. Yarışmacılarımız bu hafta kırmızı ayakkabıya uygun en şık kıyafetleri seçecekler.
Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 4 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak.
bana her şey yakışır 1 aralık izle,bana her şey yakışır 1 aralık full izle,bana her şey yakışır 1 aralık canlı izle,bana her şey yakışır 1 aralık canlı izle,1 aralık bana her şey yakışır full izle,bana her şey yakışır 1 aralık 2011 izle,bana her şey yakışır 1 aralık bölümünü izle,bana her şey yakışır 1 aralık

0 yorum:

Yorum Gönder