unutma beni 1 aralık 2011 full izle

Uzun bir mücadele sonrası, İlkay’ın kendini terk etmesi ve Rauf ile evlenmesinin nedenini öğrenen Ali, şirketteki hisselerini devretme karşılığında Rauf’tan İlkay’ın yerini öğrenir. Ağır bir depresyon geçiren İlkay, bir klinikte hapis hayatı yaşamaktadır. Üstelik doktorların verdiği ilaçlar yüzünden, Ali’yi öldü sanmaktadır. Hatta her gün ziyaret ettiği bir mezarı bile vardır Ali’nin. Ancak Ali bu sefer yılmaz. Uzun bir tedavi sonucu, İlkay’a kendi varlığını kabul ettirir. Öte yandan Nazlı, Ali’nin kendini terk etmesini hala sindirememiştir. İntikam derdine düşer. İlkay’ın ve ailesinin geçmişini araştırır ve ailenin büyük bir sırrına ulaşır. İlkay’ın yıllar önce evlatlık verilen bir kız kardeşi vardır. Annesi de önce akıl hastanesine, sonra hapse düşmüştür. Baba Hikmet, yıllarca bu gerçeği diğer çocuklarından gizlemiştir. Nazlı önce sefalet içindeki Çiğdem’i yani kız kardeşi bulur.
unutma beni 1 aralık,unutma beni 1 aralık full izle,unutma beni 1 aralık canlı izle,1 aralık unutma beni full izle,unutma beni 1 aralık 2011 izle,unutma beni 1 aralık bölümünü izle,unutma beni 1 aralık tekrarını izle

0 yorum:

Yorum Gönder